Nynäs...

Sverker var och besökte mig i helgen som gick, Inte ofta bara jag och han umgås. Har saknat det!
Inte ofta man hinner träffa sina "gamla" vänner numera, men när man väl gör det är det alltid grymt kul!

Tyvärr blev det en väldigt kort vistelse, men vi hann med väldigt mycket ändå.
Jag har varje sommar som jag bott här sagt att jag ska åka ner till Nynäshamn för att sola och bada lite vid havet.
Detta föll sig väldigt bra att göra, blev pendeltåg och buss ner dit. Sedan strosade vi runt lite i den lilla staden, åt lunch, kollade lite på båtar nere i hamnen och slutligen bad och sol i havet.

Hade faktiskt hoppats på att det skulle finnas lite mer att se och göra i den lilla kuststaden, men icke. Kanske letade på fel ställen i och för sig, så väntar med att dömma tills efter jag fått en utlovad guidning till pärlorna av G:e.

Efter Nynäs åkte vi in för en Sushimiddag på Spoon, där sushin är helt kanon. Då det var väldigt varmt väder avslutade vi det korta stadsbesöket med en glass, Magnus mötte då också upp när det vankades glass.

Hemma i Haninge blev det en löptur på 20 min, jag tryckte på rätt bra då benen kändes pigga efter massagen 2 dagar innan. Sverker fick slita rejält =) Men han hängde med väldigt bra ändå. Träningspasset avslutades med ett bad.

Under kvällen fixade Sverre mina bromsar på cykeln och sen även min gamla dator. Där vi förde över alla bilder, filmer, filer och dokument till den nya datorn. Tyvärr fungerade inte riktigt omformateringen av den gamla så att datorn skulle fungera normalt igen.  Men det finns ändå hopp om att jag åter igen skall kunna använda den.

Sverker Skiner ikapp med solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0