ML

Idag var det Midnattsloppsmöte hela förmiddagen för de som ansvarar för utdelningsbutikernake (däribland jag som ska vara på Drottning gatan) och därefter lunch som vi blev bjudna på.

Jag åt min första pizza (ev andra) för året, grymt gott att vara lite onyttig ibland =)

När jag slutaade jobbet, åkte jag för att möta upp min gode vän David vid Medborgarplatsen, han är uppe och hälsar på här fram tills onsdag. Vi satte oss på Spoon Sushibar (samma sushihak som jag och Sverker var på) och pratade igenom en hel del, grymt kul att träffa honom!

Nu skall jag ta och sova, får se hur det går när regnet fullkomligt öser ned utanför på mitt fönsterbläck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0