Berlin

Veckan som varit har inte inneburit så mycket i träningsväg, fick endast ihop 5 pass. Första delen av veckan tillbringade jag i Berlin därav det låga antalet pass (även fast det blev 1 pass där nere) Fördelning enligt nedan:

Tisdag: Lugn distans på 10 km i Berlin
Torsdag: 80 min rullskidor på elljusspår med Magnus
Fredag: Styrka, mest bål i gymmet
Lördag: Löpning 75 min, 30 min i obanad terräng. 5 korta intervaller i Hammarbybacken med tiderna 2.05,2.05,2.03, 1.58, 1.51. Fick kämpa ordentligt i blåsten och drog på mig rejält med syra. Dessvärre
Söndag: Endast 50 min rullskidor i mycket blåsigt väder. Körde två gånger uppför den långa backen som jag skrivit om tidigare. Förra gången jag åkte där hade jag ca 5 min som bäst och 5.30 som sämst när jag körde 3 gånger. Idag körde jag endast 2 gånger upp på 5.48 samt 6.00. På vissa partier var det som att åka in i en vägg när det blåste som mest.


Qvadrigan på Brandenburger Tor i Berlin - en av världens absolut coolaste städer i mitt tycke

Nu börjar klockan bli mycket, dags att gå till sängs.

Do what you like
Like what you do


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0