17 Nov

Idag är det den 17 nov, ett datum som jag och många med mig alltid förknippar med den stora snöstormen som drog fram i södra Sverige 1995. Stormen började på tosdagskvällen den 16:e och fortsatte hela fredagen den 17:e. Den dagen minns jag tydligt också eftersom vi inte behövde gå till skolan, enda gången det hände tror jag.

Skulle inte vilja ha en ny snöstorm idag, men lite snö vore inte fel!



Efter min 10 pass vecka så fanns det inte någon energi eller gnista kvar att följa upp med lika många pass förra veckan. Var inte ens i närheten, det blev bara 4 stycken pass.

Denna vecka har det än så länge blivit 3 st pass, skidåkning i måndags, cirkelstyrkan (femte veckan i rad) i tisdags och ett löppass igår. Körde då bla tre gånger upp för Hammarbybacken, på tiderna 3.00, 2.03 (annan väg upp än) och 2.52, sedan var mina lår färdiga för kvällen.

Idag blir det klättring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0