Nöjd med dagens träningspass

Hade egentligen inte tänkt att springa idag, planen var länge att åka till Berlin och springa ett lopp där på söndag. Men av olika anledningar blev det inte så.

Kunde då följa med Magnus på ett löppass, länge sedan vi sprang ihop. Höll ganska låg fart, ca 4.40 tempo. Kändes bra. Blev först ca 12 km, och därefter några backintervaller i Hammabybacken. Första avverkades på 3.19, andra på 2,58 och den tredje på 2.50! Nytt rekord med 18 sek. Fanns visst lite mer att ta ut än jag gjorde förra gången, då tyckte jag det gick snabbt på 3.08...Skulle gärna vilja veta hur lång sträckan är.

Total löpsträcka blev ca 17 km.

Igår icke att förglömma blev det ett stresspass med skidåkning i 45 min, anledningen var Roxette:s spelning på Globen som vi var tvungna att hinna till. Det var tredje Roxettekonserten i år för min del, skulle vart den 5:e i ordningen egentligen...Men saker blir inte alltid som man tänkt sig.


Roxette i Globen den 3 nov 2011!

I morgon väntar ett långpass skidor och ett pass i gymmet, härligt med motivation!

Do what you like
Like what you do


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0