Längtan

Just nu känner jag en enorm längtan, exakt till vad vet jag inte ännu. Men jag vill iväg, göra nått, uppleva, se saker, möta människor! Tankar om att bara sälja allt jag äger och bara kasta mig ut i världen kommer allt oftare. Men än så länge har det bara stannat vid tankar, men ju oftare dom kommer desto närmare kanske jag kommer en avresa :)

Det finns ju så mycket mer att upptäcka på denna jord än bara Sverige och Stockholm, visst det är världsbäst att bo här, älskar att göra det. Jag reser redan ganska mycket, men det handlar bara om korta vecko- och weekendresor. Jag vill göra något större än så! Se jordens alla (eller åtminstone några st av dem) vackra platser!



Elbesandsteingebirge utanför Dresden, en vacker plats som jag besökte i somras

Dagens träning blev ett hårt cirkelpass i gymmet, kändes riktigt bra!

Do what you like
Like what you do








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0