Tunga ben idag

Sitter i soffan, nyss beskådat herrarnas 30 km i Davos. Såg jobbigt ut, men också jäkligt kul. Längtar efter snö och riktigt vinter!

I förmiddags sprang jag för första gången sedan förra lördagen då jag vrickade foten. Magnus och Petra gjorde mig sällskap 4 gånger uppför Hammarbybacken. För er som känner till backen och vet hur det ser ut där så valde vi vägen upp till vänster om oss på bilden nedan (syns ej).

Vet inte hur långt det är upp, men hade tiderna 3.00, 2.59, 2.56, 2,59. Benen blev rejält mjölksyratyngda de två sista. Är nöjd att kunna hålla ett snitt under 3.00 min. Magnus pressade mig på alla intervallerna och kom i mål hack i häl varje gång. Bara en tidsfråga innan han återigen springer ifrån mig i backen :(



Jag snodde din bild Petra :) Här ses Magnus, Petra och jag innan intervallpasset i Hammarbybacken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0