Dagens träning

Dagens träning blev inte så mycket till träning, lite bålstabilitet och balans blev det. Energin var som bortblåst.
Tar nya tag inför i morgon istället. Då planen är att springa ett lite tuffare pass.

Johan körde också med mig på gymmet idag, han var inte heller särskilt stursk utan vek ner sig på löpbandet.

Bilden nedan är från ett tidigare gympass jag och Johan körde i Haninge.
 
Här sätter Johan sitt nuvarande rekord i brutalbänken med en halv upprepning. Vikten väger 1 kg.

Tack och bock!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jaha det var ju inte mycket sanning i det här. Vad jag minns så väger vikten 10 kg och jag gjorde väl minst 100 upprepningar

2011-04-09 @ 14:25:18
URL: http://johanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0