Berliner Cross Lauf

Har idag anmält mig till ett terränglopp :) I Berlin.

Det är ett lopp som är 9 km långt och springs i en park/skog.
Ska bli riktigt kul att springa det, förhoppningsvis hinner jag få upp någorlunda kondition tills dess också, då det går av stapeln den 6 november. Magnus the mink skall också löpa detta om han nu blir bra i sitt lår tills dess.

Fick nästan en chock när jag skulle betala, 8.50 E, Scheissebilligt!

Ska nästa vecka anmäla mig till Tjurruset också, det tycker jag förövrigt att alla borde springa någon gång. Man blir riktigt trött, och riktigt skitig, blöt och lerig. Kolla in deras hemsida på www.tjurruset.se!

Nu skall jag iväg och möta upp två couchsurfare ifrån Frankrike.

So long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0