Zurück aus Vienna! Und Iceland zu morgen!

Hallo, wie geht´s?

I bin zurück aus vienna nach eins groß abendteuer für mir. Ich habe ein mädchen besucht.

Sie war wunderschön :)

Ok, min tyska är inte helt bra så övergår till svenska. Jag har alltså varit i Wien, hälsade på Janine som jag  träffade senaste (och enda) gången för 12 år sedan. Tänker inte gå in på några detaljer. Sammanfattningsvis var det en riktigt rolig vistelse som jag är glad över att ha varit med om.

Hoppas inte att det dröjer 12 år tills vi ses igen...


Das Hundertwasserhaus in Vienna

De tre senaste dagarna har jag varit i Trosa på jobbkonferans, en givande resa. Förutom möten så spelades det golf och åts fantastisk god mat.

I morgon åker jag och Magnus till Island, ska bli kul! Är dock för tillfället mindre sugen på att resa då det känns som om jag inte gjort annat än det på månader.

Ska sova nu så att jag orkar upp i morgon för att packa min väska. Har givetvis inte orkat göra det ikväll. Shame on me.

Take care out there


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0