Seedning Vasaloppet

Verkar som om jag hamnar i startled 4 efter mitt lopp i söndags. Det är jag inte speciellt nöjd med. Skulle jag åkt 3 min snabbare skulle jag vart i led 3 där min målsättning legat sedan jag anmälde mig till vasan.

Får ta nya tag i nästa seedningslopp den 7:e februari då jag ska köra Billingens Långlopp i Skövde. Ska nog äta lite mer under loppet då, så att energinivån behålls någorlunda och jag orkar trycka på ända in i mål.

Nu är det bara 5 dagar kvar till snöskoracet, ska cykla ett pass om en stund för att få igång benen lite och sedan köra egenhändig massage i kväll efter bion. Eventuellt blir det löpning utomhus i morgon, beror lite på hur mycket snö som kommer (som det sägs på väderrapporterna), annars blir det lite fartlek på löpband. Därefter vet jag inte riktigt hur jag lägger upp tiden och träningen fram till loppet. Går nog på känsla, brukar bli bäst så.


Bild från arrangörens hemsida, lika mycket folk som här kommer det inte att vara.
Men det kommer likväl bli en häftig upplevelse tror jag.

Ikväll blir det bio med Lina, Sherlock Holmes väntar :)
Och i morgon kväll blir det förmodligen bio med Erika, skoj skoj! Avatar 3D versionen eller snabba cash väljer vi mellan. Har hört att båda ska vara väldigt bra, återstår att se vilken det blir.

Tack för er tid

Puss / JL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0