Ännu mera snö!

OK, jag är ett stort fan av vinter, snö, is och kyla. Det är ett enda stort lekparadis utanför fönstret! Om man ändå fick vara 12 år igen :)

Men, just nu tycker jag inte att de behövs mer snö...Varför kan inte vintrarna sprida ut snön? Ena året kommer knappt någon snö alls, och andra året (som denna) kommer massvis. Sprid ut det mera jämnt är mitt tips till vintern.

Idag känner jag mig lite bekväm så struntar i att sticka ut och springa. Kör ett pass på löpbandet istället inne på gymmet. Det blir inget hårt, ska bara få upp flåset en aning. Passar nog på att köra lite allmänstyrka då också. Jag har inte sprungit på löpband på väldigt länge, gillar inte det alls.


Tror att detta var senaste gången jag sprang på löpband, hösten 2008. Körde då tröskel- och Vo2 maxtest.

Sen i kväll blir det middag ute på stan och sedan Avatar 3D versionen i "lyxstolarna" på SF Sergel, bredare stolar, och extra gott benutrymme. 170:- för en biljett. Får se om det är värt det. Popcorn? Ja, kanske! Var ett tag sedan.

Gårdagens bioupplevelse var Sherlock Holmes, en helt ok och lite småkul film. Men ingen top of the line direkt. Har blivit en riktig biovecka detta, funderar på att se snabba cash i morgon också när jag ändå är igång. Men har ingen att gå med ännu, någon frivillig? :)

Sen är jag sugen att se teatrar och musikaler också, vilket ofta är mycket roligare än att se en biofilm. Eller vad tycker ni?

Tack och Bock / JL

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ser ju precis ut som min lustgasmask!;-)

2010-01-27 @ 20:26:29
URL: http://sandhemhousewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0