Seedning inför Vasaloppet 2010

Nu är seedningstabellen från söndagens lopp i Skövde. Jag kan konstatera att jag klarade gränsen till startled 3, detta med lite mer än 1 minut. Känns bra, stod ju i led 4 sedan Stråkenloppet för 2 helger sedan. Sverker hade dock inte turen på sin sida, han missade startled 2 med ynka 1 minut.

Seedning inför Vasaloppet 2010


 km

 

Elit

 

1

 

2

 

3

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Billingens Långlopp

Dan Moberg, Ulricehamns IF 2.02.42

42

2.07

2.15

2.23

2.31

2.41

2.51

3.01

3.11

3.26

3.41

Dan Moberg vann loppet,Km hör ihop med 42, elit - 2.07 och så vidare.

Och nu är det mindre än en månad kvar till loppet, men harnågra dagar kvar att träna upp mina klena armar på :)Ska börja med ett gympass lite senare idag.

Och ikväll ska jag på en föreläsning som Kajsa Bergqvist och Malin Ewerlöf håller i. Ska bli intressant att höra.

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0