Krock

Gillar inte alls den krock som sker den 14 augusti.

Midnattsloppet Stockholm vs Roxette:s första spelning i Sverige (Anderstorp) sedan 2001. Typiskt!

 
Roxettes första singel Neverending Love ses ovan, deras första skiva Pearls of Passion kom ut 1986.

Jag har en gång tidigare beskrivit varför min blogg heter som den gör, men kan ju göra det igen.
Run förstår nog de allra flesta, jag springer. Rox, jaa det står för roxette, mitt absoluta favoritband. Och to the top, är inte så svårt att tyda heller, jag strävar ofta uppåt mot toppen.

För den intresserade så släpps biljetterna på tisdag kl 10.00. Och kostar ca 600 kr. Skulle konserten varit nästan vilket annat datum som helst skulle jag åkt för att se dom. Skulle biljetten kostat 6000, skitsamma, jag skulle ha åkt. Fan också!

Nä, efter att ha suttit och sett Roxette youtubevideor i över två timmar så är det nog dags att hoppa i säng.

Godnatt!

Ja Jonna jag vet att du fyller år den dagen också, men 19 är inte så stort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0