Hujeda mig

Så spännande det var med damernas 10 km fritt.

Men utgången blev ju bra ur svenska ögon sett. Charlotte, de gulliga monstret (som Anders Blomquist så roligt uttryckte det) vann guldet! Imponerande av Anna Haag att knipa en 4:e plats också. Vilka tjejer, tror att jag är lite småkär i dom :) Fast bara i smyg. Ska bli kul att följa de kommande längdtävlingarna, det ser ljust ut inför fortsättningen!

Varje gång jag ser någon svensk lyckas så känner jag en sådan inspiration att själv träna som en galning igen och satsa stenhårt på att själv även lyckas. Men för tillfället är jag dessvärre ganska långt ifrån den satsningen som skulle krävas...

Dagens träning blev ett snabbstyrkepass på ca timmen. Inget hårt alls, bara lite aktivering av diverse muskler.

I morgon bitti går jag upp tidigt för att åka lite längd innan jobbet.

Och nu håller jag tummarna för Hellner och grabbarna som ska köra 15 fritt, kan bli kul det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0