Happy Valentines day

Glad alla hjärtans dag på er!

Och när jag ändå snurrade in på Roxette i mitt förra inlägg så bjussar jag på en skön kärlekslåt med dom!

 

Love is all - Marie sjunger helt sagolikt bra. Och Per kompletterar som vanligt bra med sin röst. Allt med jesus i videon kan ni tänka bort om ni vill, det var bara den bästa versionen av den här låten som jag hittade. Låten är ganska lång, men man behöver egentligen bara lyssna de 4 första minutrarna, sen blir den lite tjatig.

Nu ska jag fira hjärtedagen med att ge mig ut i skidspåret, därefter blir det hallonpaj med vaniljglass. Eller ska jag äta det innan träningen tro? Det vill jag, men nä. Får allt ta och hålla mig.

Ta hand om er!

/JL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0