Dagens foto

Eller ska kanske döpa om det till kvällens foto...

För nu är det ju kväll, en bronskväll. Måste börja med några ord om Anja Pärson, vilken tjej! Igår kraschade hon å de vådligaste i störtloppet, och idag står hon på pallen i kombinationen. Vilken prestation! Det är en stor prestation i sig att ens våga ställa sig på störtloppsstartlinjen dagen efter. Hon har inte varit lika överlägsen (har inte varit överlägsen alls) under säsongen som hon tidigare varit, men räkna aldrig bort henne på ett mästerskap. Snacka om att vara bäst när det gäller. Är övertygad om att hon tar fler medaljer i detta OS.


Jag till vänster Magnus till höger, vackra som i en tavla.

Fotot ovan är tagen av en gammal gammal gubbe som bor i grottan som jag och Magnus klättrade upp till när vi var i Sierra Nevada i mars förra året. Ok det bor ingen gubbe i grottan, men håll med om att det vore bra mycket roligare än att säga som det var att det är självutlösaren som tagit bilden. Hur som helst så var detta en kanondag, ca 2300 meter över havet. Vi var ute och sprang under solen och fick syn på en grotta uppe i berget, vi kunde såklart inte låta bli, utan vi började så sakteliga ta oss upp. Dessvärre var det ingen stor grotta med gångar som vi kunde utforska, utan bara en enda stor sal. Så det blev att ta några bilder och kolla på en vacker utsikt över dalen nedanför Sierra Nevada skiresort. 

Jag gillar denna bilden, vi är inramade i ett mörker.

Snabba cash var en mycket bra film, kul med svenska filmer som är bra. Men grämer mig lite att jag inte läste boken först, för böckerna är ju allt som oftast bättre än filmerna.

Nu går jag och lägger mig, skidskyttet går ju åt skogen.

HEJ!


Kommentarer
Postat av: Liiiina

och när får jag va med på foto??

2010-02-18 @ 23:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0