Åker snart hem till Sandhem!

Om några timmar sitter jag i en bil tillsammans med två andra 84-födda grabbar från Sandhem, nämligen Per och Fredrik. Vi hyr en bil över helgen för att åka ner och fira två andra kompisar på deras 25 - respektive 30-årsdag. Festen anordnas på Sägnernas hus (http://www.sagnernashus.se/sagnernashus.html). Det skall bli oerhört kul att komma hem till byn igen och träffa en massa folk som man inte sett på år och dar!


Sandhem!

Lägger in en bild ovan över Sandhem, tagen i mars detta år när jag flög mellan Malaga och Stockholm. Hade då turen att passera över Byn. På bilden kan man bland annat urskilja Sandhemssjön, Grimstorpssjön, järnvägen, Ekåsen, Stråkenvägen som ringlar igenom byn, Ruders Hagar, kyrkan, IP, släpesjön och en hel del annat som egentligen inte borde få höra till Sandhem som tex sjövik ;)

Har sett Sandhem några gånger på detta sättet, men bara lyckats få till hyfsat bra bilder vid detta tillfälle.


Sandhem i mitt hjärta...

Bilder utlovas från festen (om jag nu kommer ihåg kameran).

So long!

/JL

 


Kommentarer
Postat av: Anna

2009-09-18 @ 15:48:24
URL: http://weleda1.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nu är du snart i mina trakter haha!

Om du går i på youtubes hemsida så hittar du det, var nog lite otydlig med det. Om du går in på det aktuella klippet så ska du hitta där det stor embed. Låter som att du kommer att ha en festlig helg iaf:)



2009-09-18 @ 15:50:46
URL: http://weleda1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0