"Ähh, det var bara en gubbe"

Idag blev jag för första gången kallad för gubbe.

Jag kom gåendes utanför ett omklädningsrum på Enskede idrottsplats då en dörr öppnades av en tjej i yngre tonåren. Hon tittar ut och ser mig, ger ifrån sig ett litet skrik och skrattar sedan med sina kompisar inne i omklädningsrummet. Hon stänger dörren,  jag fortsätter att gå och hör sedan dörren öppnas igen. Det är då den kommer, kommentaren som fick mig att småskratta en aning; Ähh, det var bara en gubbe!

En Gubbe!? Det var inte riktigt vad jag hade räknat med att få höra.
Ser mig inte själv som någon gubbe riktigt än :) Men hur andra uppfattar mig är upp till dem.



Observera att gubben på bilden inte har något med historien att göra.

Tack och bock/ JL

Kommentarer
Postat av: eddie

Ha HA HA du börjar nog allt se lite sliten ut.

2009-09-17 @ 15:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0