Vart sov jag den natten?

Innan jag och Magnus åkte iväg på vår lilla trip till Marocko och Atlasbergen så skrev jag ett blogginlägg om "vart jag skulle sova inatt". Svaret kommer nedan:


Under en bro med massa klotter i centrala Madrid.

Vi tog tunnelbanan ett par stationer in mot stan i från flygplatsen, möttes av värmen och promenerade några hundra meter innan vi hittade platsen under bron. Ingen direkt vacker eller rofylld plats, men dock charmig på sitt sätt.Dock sov vi inte speciellt bra, bilar åkte över oss och stora godståg 50 meter ifrån oss.

Men det var en speciell upplevelse.  Och speciella och ovanliga upplevelser samlar jag på. Efter uppstigning tog vi oss tillbaka till flygplatsen för vidare flygtransport till Marrakech.

Fortsättning och en massa bilder kommer i sinom tid.

/JL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0