Vart ska jag sova inatt?

Rubriken passar utmärkt för dagen, då jag inte har någon som helst aning om vart jag skall tillbringa natten.
Jag och Magnus drar nämligen iväg på nya äventyr om 3 timmar. Vi kommer att landa i Madrid runt kl 19 ikväll, då skall vi leta upp någon plats att sova på. Förmodligen blir det under bar himmel i en park ganska så nära flygplatsen. Vi behöver vara nära flygplatsen nämligen då vi i morgon bitti flyger vidare mot Marocko och Marrakech. Därifrån skall vi sedan ta taxi in mot höga atlasbergen och knata runt bland berberbyar och 4000 meters toppar. Det stora målet är att bestiga Jebel Toubkal 4167 möh. Ska bli spännande, har man klart väder kommer vi se långt in i Saharaöknen.

Det här med att sova i en park har vi gjort lite till våran grej, bland annat har vi sovit så i Glasgow och Andorra La vella. Så det går säkert bra i Madrid också :)

Nu måste jag skynda iväg mot tåget! Uppdatering kommer med en massa bilder så småningom!
Tills dess bjuder jag på bilden nedan över Jebel Toubkal:




På återseende!

//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0