Sandhem!

Är hemma för lite långledighet i Sandhem, alltid lika skönt att komma hem.

Igår körde jag ett rullskidspass för första gången på väldigt länge, och det känns idag om man säger så. Armarna och ryggen värker :) Men det är skönt med träningsvärk.

Och idag har jag sprungit 1 mil, kändes inget vidare. Vet inte när jag var så dåligt kondistionstränad sist! Känns som om lungorna krampar ihop helt och hållet så fort jag ökar farten.

I morgon ska jag spela innebandy för första gången på säkert 5 år. Ska bli väldigt kul!

Ni som väntar på en summering av Marocko resan och dess bilder får vänta ett tag till, har 2000 bilder att välja mellan så skjuter hela tiden på det. Kommer ta väldigt lång tid att få ut allt på nätet. Men det kommer så småningom.

Till sist ska jag tipsa en hemsida en kompis och hennes kompis gjort i skolan, där finns ett reportage om mig och Magnus, kolla in det!

http://student.ktd.sh.se/~jmmht08-11/menysidor/manadenstema.html

Nu kom Glenn hit så nu ska vi ut och gå!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0