Helgen som gick

Helgen som gick var en bra helg, bortsett från att jag har haft feber, halsont och hosta. Anledningen till varför den varit bra är på grund av att hela familjen varit uppe och hälsat på, Pappa bodde hos mig då han går en kurs på bosön och övriga familjen bodde på ett hotell i närheten. Lördagen var vi alla bland annat ute och åt, vilket händer väldigt sällan numera. Och i söndags var alla utom pappa på High school Musical på Göta lejon. Den blev man glad av, visst handligen kanske är lite töntig. Men det var väldigt bra sång- och dansprestationer, för att inte tala om alla söta tjejerna på scenen. Den var helt klart sevärd. Roligt att också gå på annat än bara bio. Funderar nu på om jag skall köpa biljetter till Buddy holly musical. Den verkar riktigt bra, någon som vill hänga på?

Ska nämna att jag också köpte min systers nintento 64, ska bli kul att spela lite. Har jag inte gjort på åratal. Egentligen vill jag ha ett nintento 8 bitars, med spelen turtels 2 och supermario bros 3, men väntar ett tag med att skaffa dem. Ska först försöka få tag på mario cart, det är sjukt kul till 64, det är sjukt kul!

I lördags gick också tjurruset av stapeln, det här året avgjordes det i Västerhaninge. Så jag tog cykeln ner dit för att heja på Magnus. Och tack vare mina hejarop efter 9 km så kom han på andra plats. Eller, ok det kanske inte var tack vare mig, utan han gjorde ett alldeles utmärkt jobb alldeles själv.

Loppet började med en brant sandbacke:


Magnus i ett av hindren utmed banan

Fler bilder finns på http://www.marathon.se/bilder/bilder10.cfm där kan du se en massa andra hinder, vattenfyllda diken m.m.

Dessutom fyllde min goda vän Lina år i helgen, stort grattis! Kändes trist att missa din middagsbjudning!

Nu måste jag sova, skall på arbetsintervjuimorgon!

Tack och bock!


Kommentarer
Postat av: Lina

mycket trist tycker jag :(

2009-10-22 @ 00:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0