?

Frågetecknet passar bra in som rubrik i mitt liv då jag för tillfället är något ovetande om hur min närmaste framtid ser ut, det känns lite konstigt att inte veta då jag de senaste åren vetat exakt. Men det känns samtidigt lite spännande, då nya möjligheter öppnas, nya jobb kommer ifråga osv. Idag har jag bland annat jobbat extra på naturkompaiet i sickla, det var riktigt kul. Och i morgon skall jag provjobba på en annan friluftsbutik inne i stan. Får se vad det blir utav det.

Skall nämna också att min satsning på löpningen ligger helt på is, finner ingen motivation någonstans. Därför skriver jag inget i bloggen om hur min träning går.

Nämner också att jag lånat en Pippi långstrumpbok, på tyska. Jättekul :) Ska försöka få fart på mina tyskakunskaper igen.

Tack och bock



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0