Sköningklipp

Vilket sköningklipp jag hittade på tuben, hade ingen aning om gunde, wassberg, mogren och grabbarna kört tävlingar på stora skuggan, ska tänka på de nästa gång jag springer intervaller där!



Man kan se att tekniken i den fria stilen har gått framåt något sedan dess :)
Själv blir jag bara grymt sugen på att åka skidor!

Men då ingen snö ligger i stockholm, så har det blivit löpning i  sandgropen i dag igen. Ett pass på ca timmen avverkades, varav 25 min var snabbdist. Med en maxpuls på 189, börjar kunna pressa mig mer och mer nu.
Har även hunnit med ett  45 min långt vattenlöpningspass med mr T. Vet inte när jag körde vatten sist, säkert ett år sedan.

För övrigt tycker jag det är lite småcoolt att Modos nya arena kommer att heta Fjällräven Center!

Ska sova nu, har suttit och följt Söderlings semi i mastersslutspelet. Dessvärre blev det förlust. Men fan vad kul att vi har en svensk tennisspelare med i världstoppen igen!

Tack och bock /JL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0