Ett rejält onsdagsmys!

Jag och Magnus har de senaste onsdagarna gått stavgångsintervaller uppför hammarby skidbacke. Och idag var det dags igen, vi skulle slita oss upp för den 87.6 meter höga och konstgjorda (med bland annat fyllnadsmassor från globenbygget) skidbacken, det blåste ganska mycket på toppen, dimman gjorde att man inte ens kunde smurfa bebyggelsen närmast och regnet flög lite lätt i luften. Med andra ord ett rejält onsdagsmys!

Efter 8 gånger upp och ned var vi klara, rejält trötta! Men oj så starka vi kommer bli!

Efter varje pass i backen så passar vi på att köpa något gott efteråt, idag blev det vanlijsnäckor. Förra gången blev det pepparkakspunschrullar (dammsugare fast med pepparkaksdeg runt). Dom var helt ok faktiskt. Och om jag inte nämner att vi första gången åt kanelbullar så blir dom säkert ledsna, så skriver att vi första gången åt kanelbullar. Goda dom också =)

Nu ska jag fortsätta mitt onsdagsmys i soffan.

Tack och bock/ JL




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0