Beviset :)

Har glömt att lägga in bekräftelsen på att jag är anmäld till vasan.

Välkommen I Fäders Spår !

Vi har mottagit Din anmälan och Du är registrerad 2009-11-05 med följande uppgifter:

Namn: Löfwing, Joakim
Klubb: Sandhems IF

Lopp: Vasaloppet
Klass: Herrar
Startled: 10
Startnummer: 16359

Nummerlappen finns att hämta i Sälen

Men att stå i startled 10 är lika med döden, så skall åka lite seedningslopp för att komma upp i leden. Målet är att hamna i startgrupp 2. Tror att de bör räcka för att kunna åka någorlunda snabbt.

Nu i ikväll får jag besök av Sverke och Ida som sedan stannar hela helgen, ska bli kul. Sverker ska med mig och Magnus och köra intervaller i grusgropen i Jordbro på lördag. Då skall köras hårt!

Tack och bock /JL



Kommentarer
Postat av: Felicia

Gud så spännande!:) Jag håller tummarna för dig...

2009-11-21 @ 10:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0