Hej allesammans!

Jag har länge varit i valet och kvalet om jag ska lägga ner den här bloggen. Jag vill göra det, men ändå inte.  Känner att jag inte orkar lägga ner så speciellt mycket tid på att formulera blogginlägg. Men samtidigt kan det vara ganska rofyllt att nedteckna lite känslor och annat här lite då och då. Så tills vidare har jag kvar bloggen och uppdaterar när jag känner för det. Kanske kommer motivationen tillbaka...

Vad har jag gjort sedan sist jag uppdaterade då?

* Plöjt igenom Stieg Larssons Milleniumtriologi + Filmen.

* Träffat en gammal löparkompis (som numera är elitskidåkare) nere på rudan. Åkte några varv tillsammans med honom och Anders Timell (ni vet han i Mix megapol med Adam och Gry). Kul att träffa dig Adam!

* Kommit på att jag är ganska svag i mina armar, åker helt enkelt för lite längdskidor.

* Åkt en del Skridskor på rudansjöarna

* Fått ont i min hälsena igen.  Jag hatar att ha ont i mina hälsenor!

* Varit och klättrat igen, superkul! Men återigen så känner jag att mina armar inte är vad dom borde vara. På fredag blir  det förövrigt klättring igen efter jobbet!

* Varit på Magnus 25-års fest, en väldigt trevlig tillställning med god mat, trevliga människor och kuliga lekar.

* Följt Vasaloppet med spänning (Svensk seger!!!) och därefter sprungit ett pass i ett så vackert väder att lyckokänslor bara sprutade i kroppen!

*Införskaffat några böcker, bland annat Himalaya förändrade mitt liv av Henrik Johansson. Henrik faller och blir liggande medvetslös på 5000 meters höjd. Han dödsförklaras, men återvänder mirakulöst till livet igen. Boken är ganska filosofisk och dramatisk och handlar om den livsavgörande upplevelsen Henrik var med om. Han fick en andra chans att förvalta livet. Läs den är mitt tips!
Sen har jag köpt boken "Att vara Per Gessle", har ine hunnit kolla igenom den så mycket ännu, men det står en hel del om roxette vilket jag som stort Roxettefan gillar. Med boken följde en cd-skiva med 9 tidigare outgivna låtar =) . En tredje bok jag köpt heter oförglömliga platser som är en reseskildring till några av vår världs absolut vackraste platser (natur såväl som kultur). Bland annat så finns Alhambra (den gamla moriska staden) med i Granada.

* Apropå Granada, så åker jag och magnus + 7 st till dit den 13-24 mars. Ska bli skönt att komma iväg lite. För första gången någonsin skall jag åka på ett träningsläger utan att behöva plugga något! Dessvärre missar jag vildmarskmässan, och det grämer mig!

Visste ni förresten att Per Gessle har köpt 107 gitarrer sedan 1975? Nu vet ni =)

Jaja.

Tack och bock/ JL

Kommentarer
Postat av: Emma

Men du kan ju inte missa Vildmarksmässan! Vad är det för stil?!

2009-03-05 @ 07:05:19
URL: http://emmavlarsson.blogspot.com/
Postat av: Anna

Det är klart att du ska fortsätta att blogga=) Jag har börjat med det där igen.. som du ser!

//Anna

2009-03-06 @ 13:34:40
URL: http://weleda1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0