Nytt inlägg

Efter en tids frånvaro har jag tagit mig i kragen för att nedteckna ett nytt blogginlägg. Jag vet, det är på tiden.

Har nu kommit igång med träningen igen, känns skönt. Vintern bjuder på träningsformer som inte rikigt de övriga årstiderna klarar av, jag tänker på skridskoåkning och skidåkning (och när det finns mycket snö även snöskolöpning). Detta har jag praktiserat några gånger de senaste veckorna, mina armar har fått jobba hårt i stakåkningen!

Förövrigt har det inte hänt så mycket på träningsfronten förutom att jag fot ont i vänsterfoten, men det ska inte vara något större problem. Har haft ont där förut....

På andra fronter har det hänt desto mer! Förra måndagen var jag helt inställd på att plugga i vår. Idag har jag gjort min tredje arbetsdag. Har nämligen tagit en paus i studerandet. Vilket verkligen var på tiden. Jag har pluggat konstant sedan jag var 6 år. Numera jobbar jag med Midnattsloppet (vilket jag gjort 4 somrar tidigare).


Bild från 2008 års Midnattslopp i sthlm där över 21 000 deltagare var anmälda!

I år arrangeras midnattsloppet även i Göteborg (liksom förra året) och Köpenhamn. Ska bli grymt kul, sen när Lina kommer in i det igen blir det ännu roligare =)

Gå gärna in och kika på www.midnattsloppet.com för att läsa mer om vad det är för något.

Idag bokades flygbiljetter till Malaga, åker på träningsläger den 13 mars. Ska bli nice!

Tack och bock / JL

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingenting e så kul som när jag e med!

2009-01-28 @ 21:44:01
Postat av: Anonym

ingenting e så kul som när jag e med!

2009-01-28 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0