Finelly!

I am back!

Ni kanske undrat vart jag tagit vägen?

Det har jag i alla fall undrat,  dessvärre har jag inget bra svar på det.

Just nu vet jag att jag ligger på ett hotelrum och blickar ut över den vackra staden Göteborg. Anledningen till varför jag är här stavas Midnattsloppet. Tredje (och sista) anhalten är nämligen i Göteborg. Första stoppet gjordes i början på juni i Köpenhamn, där var ca 3300 anmälda. Stockholm förra veckan slog i taket med över 21 000 anmälda och i gårdagens lopp här i Göteborg var det 10681 anmälda, också det rekord!

Det råder löparboom i Sverige just nu :)

I alla dessa städer har det delats ut t-shirts till löparna; blå i Köpenhamn, gröna i Stockholm och orangea (med reflextryck!) i Göteborg. Ganska många tröjor med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0