Varför heter min blogg som den gör?

Många andra bloggare har ganska kul namn på sina bloggar, namn som i alla fall jag undrar varför dom har döpt bloggen till just det namnet? Finns det en speciell anledning? En historia bakom? Eller är det bara ett spontant namn?

Jag tänkte förklara mitt val av namn, några som känner mig har säkert redan listat ut det.

Runandroxtothetop betyder:

Run - Säger sig självt, jag är elitlöpare som tycker om att springa tills mjölksyran sprutar ur öronen.
Rox - Mitt favoritband är Roxette därav rox, hoppas på en turné snart!
Tothetop - Mot toppen, symboliserar mitt intresse, min längtan och min iver att få bestiga bergstoppar. Kan också ses som att jag siktar mot toppen inom Löpningen.

Där har ni min story bakom mitt bloggnamn. Vilken är er story?

Kommentarer
Postat av: erik

ska försöka iallafall ;P men tack för tipset!

2008-09-06 @ 12:44:58
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: tack :) glad you liked it!

2008-09-06 @ 12:52:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0