Som en Orgasm...

Se detta inlägg som lite av ett tillägg av det förra inlägget.
Kom precis att tänka på ett ordspråk som jag myntade nere i Pyrenéerna....

"Det här är fan som en orgasm, fast tvärtom!"

Jag beskrev för Magnus hur oskönt jag upplevde vandringen för tillfället, det var med andra ord inte speciellt muntert från min sida pga trötthet och smärta.

Men efter att ha kommit upp och ned helskinade från Pic de Aneto var humöret omvänt varvid jag uttryckte:
"Det här är fan som en orgasm, fast på riktigt den här gången!"

Känslor kan väldigt snabbt ändras...Älskar när dom ändras till det bättre!

Spana in min nya Video på Facebook förresten!
http://www.new.facebook.com/video/video.php?v=35022122202

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0