Kaliningrad...

Blir det tyvärr inte för min del :( Hinner inte få visumet i tid innan avresan på lördag.
Känns väldigt bittert, har sett fram emot den här resan väldigt länge.

Istället blir det till att stanna hemma...

Men det finns saker att roa sig med ändå!
Tjurruset på lördag tex, jag är inte förberedd på det överhuvudtaget. Men det struntar jag i, det ska bara bli roligt!
Kommer inte gå för fullt, utan kommer hålla igen för att inte dra på sig någon skada så här i min upptrappningsfas.

Sen kommer pappa och ska bo hos mig i helgen då han ska på kurs ute på bosön!

Sen ska jag eventuellt på det klassiska "kick off" träningslägret i Älvdalen nästa helg. Det beror på några olika faktorer.
Bajens löpargrabbar har åkt dit flera höstar nu (jag själv 2 gånger), på programmet står bland annat ett dopp dalälven med efterföljande bastu. Och även ett långpass i Vasaloppsspåret med en avslutningsmiddag i Evertsberg.



Bilden är ifrån ett skogsintervallpass med grabbarna i Älvdalen oktober 2005

Kommentarer
Postat av: Lin

och min födelsedag!!!

2008-10-16 @ 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0