Återhämtningspass

Nyss hemkommen från ett lugnt träninspass i simhallen
Har varit väldigt sliten ett tag nu (trots att träningsdosen egentligen är väldigt liten) så körde ett lugnt pass idag.

Magnus flickvän Emelie var redan i bassängen och simmade när jag kom dit, så hängde på henne.
Mycket roligare att träna två, speciellt när man simmar. Tiden rusade iväg.
Efter 45 min bytte jag till wet westen för att köra lite frekvenslöpningar och stimulera de lite snabbare muskelfibrerna också.

Total effektiv träningstid blev ca 60 min...lugnt och behagligt så som man behöver ha det ibland.
Tog mig sedan också en välbehövlig bastu efteråt.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha! Så du tycker jag är rolig. Det är väl.. bra..:) Antar jag...

Och, ja, jag skall försöka ta mig ut på några intervallpass, jag vet ju hur gottdet skulle göra:)

Själv verkar du vara lika duktig som alltid, och ha mycket på gång!

2008-10-15 @ 23:48:42
URL: http://lindisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0