Ännu en återblick till Kanotmaraton...

Och ännu en osynkad paddlingsbild på mig och Magnus, fast här är vi ändå nära att synka...



Var även idag inne på http://www.kanotmaraton.com/ för att titta till resultaten för loppet. Till min förvåning (och glädje) stod det att jag och Magnus kom på 4:e plats av 10 fullföljande lag i K2 Full distans (30 km). I de preliminära resultatlistorna stod det att vi kom på en 5:e plats av 11 fullföljande lag. Alltså har något lag framför oss blivit diskade eller på annat sätt blivit bortplockade från resultatlistan.

Tittar man på hur många vi hade framför oss i K1 full distans så var de antalet 23 st medan de som var efter oss var 50 st. Vilket betyder att vi kom på den övre halvan :)

Fast tills nästa år lär det behövas lite mer träning så att vi kan få ut all kraft och energi på ett effektivare sätt!

Kommentarer
Postat av: Lina

mästerfotografen har varit i farten ser jag

2008-10-24 @ 11:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0