"Skadad"

Varje gång jag ser någon springa analyserar jag steget.
Hur rör sig armarna, vridningar i bålen, hur ligger höften, pronerare, supinerare, fotisättningen och så vidare.

Antar att jag är lite "skadad" :-)

Någon som sett musikmaskinen på 5:an? I ett moment tas "the rock band" fram där två kändisar springer på ett löpband samtidigt som dom sjunger en låt. Den som orkar springa längst vinner. Kul Idé.

Det är roligt att se människor springa, snabbt som långsamt. Alla har en egen unik stil.
Igår sprang jag om en ganska så "storvuxen kvinna", hon sprang också, faktiskt ganska snabbt, snabbare än vad jag trodde en kvinna i hennes "storlek" skulle göra. Jag blev väldigt imponerad.

Jag sprang även under mitt intervallpass igår om ett gåendes pensionärspar, i perferin hörde jag kvinnan utbrista "Oj vilken fart". Sådana kommentarer är alltid kul att höra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0