Solen skiner i Haninge idag=)

Strålande solsken ute idag, otroligt härligt. Bestämde mig för att ta en löprunda, det höll i si sådär 20 min sen fick jag avbryta. Vänster hälsena protesterar högljutt och det krånglande baklårsfästet ger inte med sig heller. Börjar bli aningens aningen trött på detta nu! 

Annars är jag tillbaka i vardagen igen efter helgens och måndagens festigheter.

Morfars 75 års kalas var helt kanon, gott att äta gott att dricka. Jag ställdes också inför min hittills största prövning när det gäller nyårslöftet om att inte äta något godis. En stor skål med en massa gott godis ställdes fram, jag löste problemet med att inte gå närmare än två meter ifrån skålen vilket gjorde att jag helt enkelt inte nådde fram till skålen hur jag än bara mig åt...skämt åsido det var inga problem!

I måndags fick jag för tredje gången mottaga Haninge idrottscampus stipendie på 10 000 kr.
Det var ett oerhört välkommet tillskott till den något tunna plånboken. Större delen av pengarna kommer att användas till att betala lägenhetshyra i sommar.

Nu är det full fart med tentaplugg fram tills på lördag =(


Kommentarer
Postat av: Johanna

Göteborg har också helt strålande solsken, verkligen underbart :)
Ha en bra dag!

2008-02-13 @ 16:27:44
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: L

är du verkligen värd 10.000 kr jocke?!dela med dig för fan! :D

2008-02-14 @ 11:56:49
Postat av: Linda

åh, grattis! vad kul med stipendie!

2008-02-25 @ 23:05:47
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0