Klassfest vore skoj!

Har haft en riktigt skön dag idag, vaknade upp utsövd runt halv niotiden idag för att sedan äta frukost i lugn och ro.
Tog därefter tåget upp till Falköping, staden där jag bland annat gick tog studenten i, kom i kontakt med friidrotten och gjorde mitt första banlopp (på tartan), hade min första "riktiga" flickvän, hade min värsta och första fylla (på samma kväll) med mera =) Staden som inte är speciellt vacker egentligen har präglat mig en aning...

Efter att ha anlänt till Sveriges kotätaste kommun (jag vet, det säger det mesta) så styrde jag kosan mot odenbadet för att köra ett hårt vattenlöpningspass, det blev 50 st 30X15 sekunders intervaller (kör alltså i 30 sek och vilar i 15 sek). Därefter träffade jag Rebecca som jag inte sett på ca 3 år, vi besökte våra gymnasielärare från Hotell och restaurang tiden. Väldigt skoj! Mycket var sig likt, lite hade ändrat sig.
Ett förslag från lärarna var att vi skulle samla ihop klassen för en klass fest, laga mat tillsammans som förr =) Leka lekar och dricka lite gott.

Vi tände ju såklart på idén!  Problemet är bara att vi inte har en aning om vad så många andra i klassen gör, men vi var vi bara tot 10 st, så det borde ju inte vara så svårt att få ihop alla. En som vi visste var David som är Restaurangchef på Mc donalds, vi åkte dit. Han gillade också idén. Så nu ska vi tre jaga rätt på de andra. Vore grymt kul att träffas, de har snart gått 5 år som vi gick ut. Tiden går vaaansinningt fort!

Hemma i Sandhem igen vid 17, hjälpte mormor och morfar att bära lite bord inför morgondagens 75 års fest.
Och så hamnade jag här, nu väntar jag bara på att pizzan som mamma bakar ska bli klar...


Kommentarer
Postat av: Lina

du är i bondeland! that makes you a BONDE!!!

2008-02-08 @ 23:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0