Helgen som gick...

Helgen som gick var roligare än normalt.
Anledningen till det var att jag hade påhälsning av två sandhemsgrabbar, nämligen Johan och David.
Dessa två gossar har man alltid roligt tillsammans med. Mycket snack om tider som varit blev det naturligtvis, men även tider som komma skall : ) Bland annat Davids 25 års fest i Gbg i november...

Vi gjorde ganska lugna saker, bland annat så guidade jag Johan i Gamla stan, vilket uppskattades då johan till skillnad från många andra av mina vänner har ett stort intresse för historia. I lördags var vi ute på stan (Johans kompis stefan var också med, han du dejtade från Falköping Lina du vet, haha), vi fikade, åt middags buffe´ på min favorit kina restaurang, drack öl på söder (jag drack cider) och bara hade det skönt.

Nu lär det dröjja innan vi ses igen, lite trist. Fast det gör inte så mycket egentligen. Vi vet vart vi har varandra =)

Over and out


Kommentarer
Postat av: Lina

vi "dejtade" aldrig :P

2008-02-06 @ 14:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0