Cykelintervaller

Var ett tag sedan jag uppdaterad om hur det går med träningen.
Just nu går det inte så bra löpmässigt. Men kör på med alternativträning som så många gånger förr...

Det var en kort uppdatering :) Gör ingen längre eller mer utförlig beskrivning av läget för det är så tråkigt att skriva om. När det är tråkigt att skriva om lär det säkert bli tråkigt att läsa om också, så därför struntar jag i det.

Dagens pass kan jag berätta om i allafall. Det blev ett cykelintervallpass på 5x5 min med 2 min stående i varje serie. Totalt 25 min effektivitet varav 10 min stående...Har för tillfället svårt att ta ut mig till hundra procent, tidigare år har jag utan problem kunnat cykla tills jag inte kunnat sitta kvar på cykeln, men inte nu. Ska försöka hitta tillbaka dit.

Hade sällskap på passet idag av Sveriges nästa basketstjärna (inte för att vi har haft någon direkt stjärna i basket, men ändå), 213 cm långe Erik (han har fått höra vitsar om fyren långe Erik ja) imponerade genom att köra stenhårt på cykeln.

Mycket roligare att ha sällskap på dessa tråkiga cykelpass.

Tack och Bock / JL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0