God Morgon Världen...

Vilken underbar dag! Eller vilka underbara dagar det har varit, strålande sol och varmt.
Har vart ute och sprungit ett par gånger i bara shorts och linne, superskönt.

Känns som om jag är pågång igen med löpningen, har väldigt ont på ett par ställen fortfarande men jag tror att de ger med sig med tiden bara jag är noga med rörlighet och behandlingar.

Igår klarade jag en eximination i mineraler och bergarter, vi skulle kunna känna igen 18 mineral och 14 bergarter (eller var det tvärtom) vilket inte var några problem för mig =) Men så har jag också blivit en riktig stennörd på sistone, har köpt en egen mineral och bergartssamling och dessutom plockar jag upp var och varannan "sten" som jag ser, bara för att titta vad det är för en typ. Jag plockade med mig en hel kasse med olika bergarter förra torsdagen och fredagen då klassen var på naturgeografisk exkursion i närke och södra dalarna, sov i hedemora förövrigt.  Så nu har jag ett nytt intresse, Jag vet lite nördvarning, men vem kunde tro att det är så kul med geologi?!

Hur som helst, mitt liv består mycket av att just nu plugga, plugga och plugga. Har en naturgoegrafitenta på onsdag som kommer vara allt annat än lätt. Och med lite eftertanke så borde jag sticka hem och fortsätta plugga, men först ska jag iväg och handla lite mat.

Tack och bock

Kommentarer
Postat av: Lina

SKOJAR DU ELLER?? det är höjden av nörderi!! jocke skärpning!!

2008-04-27 @ 11:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0