Varför måste man ha en rubrik till alla inlägg?

Sitter just nu i skolan, kl är 23.20. Anledningen är att min dator har gått sönder, eller jag vet inte. Några dödsryck gör den ibland så att den fungerar i 3 min, men sedan får man vänta flera timmar igen innan nästa ryck. Hur som helst så mår den inte bra. Önskar att jag kunde med om datorer.

Har idag pluggat på hemtentan, det var visst väldigt mycket att plugga. Jag lär mig aldrig, har inte läst något av kurslitteraturen på 4 veckor, och nu ska jag försöka ta igen allt den sista veckan.  Som vanligt det Jocke!

Var ute och sprang 3-2-1 intervaller med 60 sek vila mellan varje, tidigare under kvällen. Kände mig väldigt stark, dock gjorde det väldigt ont. Men som man säger dödar det inte så härdar det (eller något i den stilen iallafall) . Tot blev det ca 15 km löpning.

Efter passet bakade jag morotstårta, blev väldigt god!

I morgon är det VC premiär för den i min mening roligaste tv-sporten att titta på, nämligen längdskidor. Ska bli väldigt intressant att följa under vintern. Hoppas på ett bra Svenskt skidorår trots all turbulens.

Men helgens största begivenhet ligger på söndag, då Allsvenska skall avgöras! 

Guldet SKA hem till Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0