It´s Time

Japp, nu är det dags. Dags för mig att äntra den "blogguella" världen (säger man så?). Man kan ju då undra om någon över huvudtaget kommer att läsa min blogg. Men det bryr jag mig inte så mycket om egentligen. Skriver mest för min egen skull, men såklart blir jag glad om folk skulle läsa och kommentera den.

Idag blev jag väckt 07.10 av min gode vän Glenn, jag brukar aldrig ha på min mobil på natten. Men av någon anledning hade jag glömt stänga av den i går kväll. Jag har visserligen inga problem med att gå upp tidigt, men igår var jag uppe sent, så hade tänkt att sov lite längre än till sju. Men det blir inte alltid som man tänkt sig. Han berättade bla att han skjutit sin första älg och att han tittat på en lägenhet tillsammans med sin flickvän, vuxet! Jag har flera jämngammla vänner som flyttat ihop med sina flickvänner de senaste åren. Dom stressar mig en aning, även fast jag inte är så gammal.  Då jag inte kunde somna om efter samtalet så stack jag ut på en morgonjogg, sprang 45 min, sista 15 med min klubbkamrat Therrence, han springer ganska snabbt på sin morgondist. Känner att jag behöver springa med honom fler gånger. Därefter har jag  varit hos min kiropraktor, tillbringat över en timme i en butik på kungsholmen utan att ha provat några kläder. Butiksansvarig gav mig en lektion i diverse klädmärkens uppkomst och historia, något som jag tyckte var väldigt intressant då jag gillar mode. Kommer definitivt gå till den butiken nästa gång jag har pengar att handla för.  Sen har jag träffat Lina idag också, vi gick runt i stan, åt  chinamat och bestämde oss för att ses på fredag igen för att gå på chokladfestival på nordiska muséet. Jag älskar choklad!


Måste bara nämna att jag var på dejt i söndags också. En väldigt trevlig dejt med en väldigt härlig tjej. Har aldrig varit med om att tiden gått så snabbt när jag träffat en ny människa. Tiden går snabbt när man har roligt sägs det, i detta fallet stämde det definitivt.  Vore kul att träffa henne igen.

I morgon ska jag på exkursion med skolan 8-17, ska bli intressant.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är nämnd! Jag är bra. Nice to see you today mister Jay!

2007-10-10 @ 21:57:28
URL: http://octoberfriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0