Grattis Lina!

Japp idag säger jag grattis till min vän Lina som fyller 22 år, skojjigt värre:) Hoppas du haft en bra födelsedag!

Igår var en kul dag, eller egentligen så var det bara kvällen som var kul. Då dagen bara bjöd på ett kiropraktorbesök, ett träningspass och ett besök på kansliet för att lämna in lite kvitton så att jag kan få ut lite pengar som jag har på mitt Hammarbykonto. Ekonomin är väl sådär just nu.

Det som var så kul på kvällen var nämligen att jag träffade den superhärliga tjejen igen som jag skrev om i mitt första inlägg. Tiden gick väldigt snabbt, precis som förra gången. Vi började med att äta på Bambo Palace (kungsgatan), en restaurang som jag inte tror att jag kommer att besöka igen. Maten var ok, glassbuffén suverän, men personalen rätt så trist.
Därefter blev det biljard, som jag inte spelat på evigheter. Vi hann med 4 matcher, jag vann 2 och hon vann 2. Fast jag kan erkänna att hon var något bättre än mig. Hon hade en jämnhet som inte jag kunde uppvisa i mitt spel =)  Att spela biljard var riktigt roligt, och sällskapet gjorde det ju inte mindre roligt precis, snarare tvärtom!  

På Lördag kan det förhoppningsvis också bli roligt...

Annars har Glenn och hans flickvän Lina fått tag i en lägenhet i Jönköping, superkul! Inflyttning 1 dec, samtidigt flyttar min syster Lina in i Glenns gamla lägenhet. Också kul, det behöver hon. Som ni märker känner jag 3 olika Linor =)

Sverige - Nordirland 1-1...sådär va?

Kommentarer
Postat av: Lina

många Linor, but I am the one and only!! *sjunger*

2007-10-17 @ 22:55:33
Postat av: linda

vad snäll du e jocke..!:)

2007-11-05 @ 15:18:34
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0