Så sitter jag här igen...

Sitter i skolan ännu en gång sent på kvällen, det är inte roligt. Men då jag inte har någon tid över på dagarna så får jag sätta mig på kvällen istället och göra mina "måstesaker" på internet.

För en timme sedan avslutade jag ett träningspass,vilket tog i runda slängar 3 timmar.
Först löpning 60 min, sedan styrka och rörlighet / stretch i 2 timmar.

Är inte så pigg för tillfället.
Och bara tanken på att jag skall gå upp 06.30 i morgon för att bege mig till simhallen för att köra fredagens första pass får mig inte att bli piggare precis,snarare tvärtom. Avskyr att gå ner i den kalla poolen där, speciellt på morgonen.

Har i morgon redovisning av ett grupparbete i skolan, de sista vi gör innan vi får den nya hemtentan på måndag. Då lär jag väl förmodligen sitta här igen många många timmar/dag =(

Skidskyttepremiär idag också, kul värre! Känns som om det kommer bli en bra svenska säsong.

Nu drar jag hem, träning igen om sisådär 8 timmar.



Kommentarer
Postat av: Linda

Det betyder "Glad påsk! ö. tomtarna" :)

2007-12-03 @ 14:07:18
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0