One way ticket to Sandhem and back

På torsdag åker jag hem till Sandhem igen, känns som det var evigheter sedan sist.
Hittade en otroligt billig biljett, 99 kr enkel resa från sthlm till Jönköping med ett nytt bussbolag. Ett bussbolag som satsar på komfort och lite mer lyx i form av mer utrymme för benen, internetuppkoppling, minibar, färre platser på bussen. Det bästa är nog att sätena är stora läderfåtöljer istället för vanliga bussäten =)

Tycker att jag är värd lite lyx.

Tiden hemma kommer inte utgöras av någon avkoppling, utan snarare tvärtom. Man ska hinna med att träffa alla, begravning på fredag, sandhems if:s årsfest hela lördagen, träningen såklart och sen har jag tänkt att gå ut i naturen för att "läsa landskapet"  som jag har lärt mig i skolan under den senaste kursen. Men får se hur det går med den saken.

Jag har också bokat biljett tillbak till sthlm på måndagmorgon 07.11, men då med ett mindre glamouröst tåg.

I morgon ska jag och Magnus vara vid Sthlms universitet och dela ut nudelpaket med en liten flyer på om Åre. Det ska bli lite skojjigt faktiskt. Kanske träffar på någon man känner, det vet man aldrig.

Ne, nu är det nog dags för mig att gå hem. Timmarna bara flyger iväg när man sitter vid datorn,timmar som man borde göra något bättre av egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0