Lilltå problem...

Oj nu börjar det nog bli tråkigt att gå in på min blogg, då den inte uppdateras.

Fast egentligen har inget utöver det vanliga hänt, har pluggat, tränat, varit hos kiropraktorn, ätit mat (inget godis) och sovit.

Har nu i helgen fixat dom sista enkäterna åt kommunen, skönt!
Väntar bara på att pengarna ska trilla in på kontot så att man kan köpa nya prylar, vet exakt vad jag ska köpa redan =)

Just det, ännu en gång har det hänt.
Min högra lilltå försökte ta vägen runt ett bordsben medan resten av tårna tog den närmaste vägen förbi bordsbenet.  Det var inte jätteskönt precis. Sånt händer tyvärr lite då och då, och man blir lika förbannad varje gång!

Men vad ska man göra åt saken, inte lätt att sätt koppel på lilltårna.

Någon som har nått tips på hur man ska undvika att slå i lilltån? =)


Kommentarer
Postat av: L

ingenting mot smärtan i min stortå. jag ska förklara. du ringde aldrig i lördags. då trakasserar jag dig imorn! får du höra mina tåproblem. det involverar BLOOOOD!

2007-11-19 @ 22:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0