it´s not over until the fat lady sings

Nu börjar jag tröttna på att inte ha något internet hemma, måste varje gång bege mig till skolan för att uträtta mina ärenden på detta "fantastiska nät". Fast på ett sätt är det bra, jag får mer vettiga saker gjorda i lägenheten nu.

Igår blev Sverige klart för EM, jippie. Eller? Joo visst är det kul, man får dansa ännu en sommar.
Men enligt Svensk media och alla så kallade experter så har laget varit klart för EM sedan omgång 4-5 nånting. Tänk om vi nu skulle missat mästerskapet? Jag skulle med glädje hånat alla dessa som sagt att Sverige är klara för slutspel.

Det är inte klart förrens det verkligen är KLART!

Men det roligaste med gårdagens EM - kväll var inte att Sverige gick vidare utan att England missade mästerskapet =) Där fick ni för att ni gjorde er av med Svennis, Forza Svennis! Haha.

Förövrigt så ogillar jag att människor kastar sina cigarettfimpar på marken, de ser inte bra ut.

Nu måste jag rusa hem för träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0