Ingen lust

Åker tillbaka till sthlm tidigt i morgon bitti och jag vill inte, Inte än i alla fall. Har faktiskt ingen lust. Tiden har sprungit ifrån mig här alldeles för fort.
Men det går väl kanske snabbt till jul när jag åker hem nästa gång, vilket då blir det 5:e besöket här i år. Känns jättekonstigt att bara varit här så lite, har varit utomlands fler dagar iår än jag varit i sandhem. Det har aldrig hänt förut.

I detta lilla samhälle råder lugnet, här stressas det inte, här ser man inga tanter springa till tunnelbanan (kanske för att det inte finns någon tunnelbana)  ingen som springer upp på vänstra sidan av rulltrappan (också förmodligen för att det inte finns någon rulltrappa, men ni fattar va?) Allt är bara lugnt och skönt, och det är det jag gillar med sandhem.

Var tidigare idag ute och promenerade med Glenn, David och Johan, tre grabbar som ligger mig varmt om hjärtat. För en gångs skull var alla hemma samtidigt vilket händer väldigt sällan då vi bor i Stockholm, Jönköping, Göteborg och kristianstad. Vi promenerade runt i sandhem väldigt sakta, pratade lite minnen, vad som händer, vad som komma skall och bara njöt av den härliga vinterdagen, fantastiskt avslappnande. Men idag och i morgon är alla tillbaka på sina vardagliga rutiner.

Ibland är det bara så trist att bli vuxen.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jocke jag är en dålig människa, måste ventilera :P

2007-11-12 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0