Svårt beslut! =)

Har under dagen brottats med ett oerhört svårt besult.

Alternativ 1: Det vuxnare beslutet, innebär att jag sitter hemma hela kvällen och tentapluggar om urban geografi.

Alternativ 2: Det barnsligare beslutet, innebär att jag åker in till stan för att lyssna på en föreläsning med Äventyrerskan Renata chlumska och fotografen Staffan Widstrand som nyss fått sin bok "vilda sverige" utgiven.

Efter ännu ett besök hos sjukgymnast jenny med akupunkturnålar i sätet så ringde jag till Magnus för att meddela mitt beslut. Jag valde alternativ 1, alltså det lite vuxnare alternativet. Det tog verkligen emot!

Men efter några timmar kom det tankar på att ompröva mitt beslut. Och efter en omprövning hos högre instans så är ett nytt barnsligare beslut taget. Jag åker in till stan för att gå på föreläsningen istället =)

Ska bli väldigt kul, är ju lite småkär i Renata också.

I och med detta beslut kan man nog dra slutsatsen att jag fortfarande inte är riktigt vuxen, men vem har bråttom att bli det egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0